Дошкільний період є унікальною, неповторною фазою
емоційного розвитку людс
ької особистості.
Почуття і переживання дитини
стають складнішими, більш диференційованими. Активно
формуються морально-етичні,
інтелектуальні й естетичні
категорії (добрий –
злий, гарний –
негарний, хороший – поганий
та ін.). Розвиваються
почуття власної
гідності,справедливості, сорому, гумору,
вміння поставити себе
на місце
іншого,співпереживати з ним.
Емоційні переживання дедалі
набувають вербалізованого характеру («Я
ображений на тебе»).
Яскраво виявляються симпатії й
антипатії, вказується потреба у визнанні й схваленні, у розумінні, підтримці та
любові.
Отже, за своєю природою мала дитина — істота насамперед емоційна: у своїх вчинках вона керується не стільки засвоєними поняттями та правилами, скільки чуттєвими враженнями.
Немає коментарів:
Дописати коментар